Khamis, 28 April 2011

teacher touch the future

assalamualaikum...


penat hari ni..
buat rehearsal sukaneka dengan budak2 prasekolah td...
tapi aku bukan ade buat apa sangat pun....
makan je banyak...letihnya x boleh blahh..

balik tadi terus tidur x sedarkan diri selama hampir 2 jam..
aku bangun mengejut bila aku sedar yang aku x solat zohor lagi..apadaaa
kepala aku pening2 ngilu...[penah dengar x pening2 ngilu?]

tadi masa kat gim tu, aku tegur mustakim..
huhu...dia merajuk dengan aku lagi?
apa salah aku ye...
dan aku pun berkeputusan untuk x tegur dia dah..
biarlah semua kembali normal secara semulajadi..
xkanla sepanjang tahun ni dia nak buat derk je bila nampak aku kan..hehe

amni plak..
dia x 'buli' aku dah...
haha...maybe hari ni xda tulis kat muka aku
"buli la aku" "buli la aku"
haha..

sempat jugak aku n syida berlatih jadi mc..
dengan d bantu k.heni, fatin, flora, echah n sabri a.k.a apak..
sumpah cuak x ingat..
mana x nye, pengarah ada pulak esok..

doakan kitorang dapat buat dengan baik ye korang...
first time kitorang handle sukaneka ni..dugaan pun memang banyak..=_="
WISH ME LUCK!!untuk jadi master of ceremony...^_^V
love u all..chewwahh..bajet artis pulak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...