Jumaat, 29 April 2011

traditional games

assalamualaikum..jawab la...^_^

penat hari ni x terkata..
pagi tadi...berdiri x sudah...
petang pulak ntah macam2 mende permainan aku main..


kondisi kaki aku waktu ni memang x best..
sengal2 ubi gtu..haha
kalau dapat tukang urut xpert ni, perghh, sumpah tido lena malam ni..

pagi tadi ada acara sukaneka budak2 prasekolah sri murni n inderasabah..
malas aku nak citer panjang pasal tu..tunggu dah post moterm baru aku gebang kat sini..

oke..pasal permainan tradisional tadi...
cadangnye nak g tengok je..bagi semangat waja kt kengkawan sekelas...
tapi, last2, sebab x cukup orang, kitorang pun joinla..
main lari dlm guni, jalan dengan tempurung kelapa tu, lastik botol, bowling kelapa, maen gamelan n gong n last menari dengan buluh tu...
pe ke nama aku x tau..

dah la kitorang [aku n rumet] x warming up langsung..hebat x hebat la..
terus maen gtu...mana x sakit satu jasad..
pulak aku terkehel kelaka masa buat tarian buluh tu..
memang kaki aku ni..suke lari alignment nye..



sekian dan kesian aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...