Selasa, 19 April 2011

UAK??!!

assalamualaikum kawan2..^_^

once again...
aku lari dari niat sebenar on lappy malam ni..
kononnye tadi nak cari ape2 yang boleh menambah ilmu utuk uak esok..
tapi nampaknye..kesini plak aku...ehh2

ujian akhir kursus a.k.a uak
ahh...
ni kes study last minit + penat sebab petang td join pertandingan buat bbm (bahan bantu mengajar) + hidung sumbat + bla bla blaaaa

bukan sengaja nak study last minit...
bukan jugak nak salahkan aktiviti yang terlampau mem bz kan sejak kebelakangan ni...
cuma...
aku x pandai urus masa..
hehh..last2..ni la jadinya..

tamadun islam dan tamadun asia + english language proficiency
huhh..pening aku...
hidung da memang xnak tolong aku..x sayang aku...
selsema dah...
begini la naseb..huahuahuauaa

sekarang, aku dah x mampu nak membaca ataupun menulis nota2 ringkas plus peta minda..
kalaula ada sape2 yang sudi dengan rela hati nak bacakan kat aku semua topik dan ilmu2 yang mungkin kuar esok, amatlah bertuah aku..

sape sudi????!!
angkat kening sebelah..haha


zulaiha!!!
study cepat!!
hahahahaaa...tu ayat pakcik azlan bile dia mula nak membebel kat aku..
sebelum terkantoi yang aku mengingkari niat..
baek aku stop dulu...
thnxx for the tyme u waste to read this stupidsillynonsense entry...huhh?

kalau x suka, kindly click the X button on top of your screen..^_^

p/s : i love you..still reading haa??hehe
please wish me luck..pray for me...hope that i will be fine tomorrow...no more flu..
n pliss pray that tomorrow temperature dalam dewan rafflesia akan menjadi suam2 kuku..xmo sejok2 macam alaska dah...otak beku nanti..^_^
ohh yaa, doakan kawan2 aku jugak...bersama2 menjulang nama ip tawau..hehe


adios amigos...........................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...