Sabtu, 8 Januari 2011

aku demam ke??


assalamualaikum....

batuk..sakit tekak..selsema...sakit badan..

tu senarai kesakitan yg aku alami skarang....
seksanye menahan sakit..aku tau sakit tu penghapus dosa...
dengan gaya ala2 kool smbil terbatuk2 atas katil ni, aku layan gak lappy...
fesbuk, iluvislam, n blog..hahahah

aku da telan panadol 2bijik td...ni dok berpeluh2..
tp aku da rasa ok sket...da nk kebah kot...
sayang aku yg sorg tu kol sbuk suruh aku makan ubat....dengar aku batuk pn nak kecoh...haha
sayang aku yg sorang tu plak asyik suh aku tidow, rehat..tdow, rehat...
hahahahah...terima kasih kamu berdua....

alhamdulillah...aku bersyukur sgt sbb tiap kali aku nk x sihat, msti tgh weekend..
at least ade dah cuti aku nak berehat2...

sedap gila batuk ni...smpai nk termuntah pon ade...
aku mmg nak tido dah td tp aku dok tggu cannoli aku masak..
cannoli?
aku pn xtau pe mende...ade dalam menu..haha
menu ape...menu baking life laa...hahhahha

bestnye kalo tyme2 x sihat gni aku kt rumah...da lame rsenye x kene mnje2 ngn mak sbb tiap kali aku sakit msti kt sini...kalaula tawau dgn slangor tu bleh jalan kaki je, aku sggup mgharung panas terik hujan ke ape nak balik rumah....hmmm...ujian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...