Ahad, 16 Januari 2011

dah ditakdirkan mungkin..

assalamualaikum.....

dah ditakdir mungkin untuk hati aku disakitkan hari ni...
mungkin....aku da sakit hati orang d hari laen...who knows..

pagi2 lagi da ade orang try cari pasal ngn aku...
ade ke patot cakap aku lembab...
hello, ko tu yg bodo kot...
da tibe2 chat aku anta ntah pape, bile aku tnye cakap secret..
aku tnye la balik, secret??
pastu bleh plak ko kate aku x paham secret tu mende ekk...
ko ingat aku ni baru sekolah darjah 1 ke..
anak buah aku yg x skolah ag tu pn tau kot mkne secret tu...
yg aku x pahamnye pe ke jadahnye ko anta kt aku mende tu...
aku yg x paham ko ke, ko yg x paham bahasa aku??

yg sorang lagi ni plak...
petang tadi plak..
chat nk maen psiko2 ngn aku...
hello, ko ingat aku x pandai nk psiko org skang??
ko yg ajar aku dulu, x ingat??
lantak ko la nk bersedih2an ke, nk touching2 ke kt situ..

tolong la kt korang berdua...girl n boy...
plizz jgn ilangkan mood aku nk berfesbuk...

huhh...macam2 jenis manusia ada kt bumi ni...
especially dalam hidup aku...
ade yg ala2 bossy, ade yg demand x sudah..
ade yg backstabber, ade yg rasa diri dia bagus,
ade yg rase rendah diri memanjang...
ade yg terover yakin dgn diri, ade yg xpenah yakin dgn diri...

aku?
aku pn bleh jd smua tu...depends on situation la...
kalo keadaan memaksa aku untuk jd seorang yg ala2 bossy, then i will..
kalo keadaan memaksa aku utk jadi jahat, then i'll do...

jangan rasa diri perfect sgt...
ingat, berdosa kalo timbul rasa riak dalam diri...
rasa diri kita da cukup bagus dari orang lain...

setiap manusia perjalanannye sama...
mengembara juga..
cuma apa yg ditemui dalam perjalanan itu...
n ape kesan dari setiap apa yg dtemui..
sangat berbeza...

kalo nak senang ikot la highway..
tp kene la bayar tol...ape ingat nak senang tanpa usaha??

tp kalo korang x sanggup nk bayar tol,
ikutla jalan dalam...
ready la korang berdepan dengan bermacam jenis marabahaya...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...