Rabu, 5 Januari 2011

first important priority....

tajuk tu....macam gempak semacam je an...
hahahhaa...ni actually aku nk menerangkan secara bertulis kepada diri aku sendiri perihal kehidupan yg nmpaknye agak sukar..haha

ok..sekarang jam 11.28 pm...5 jan 2011...
tadi aku n rumet g toilet...nak letak toothpaste kt toothbrush...
ubat gigi aku tu kecik je...n tibe2 aku terpikir...
kadang2 kita, terutamanya aku slalu kalau nak bli barang pikir untuk masa depan..
pikir untuk masa yang panjang...contohnya kalo nk bli sabun tu bia yg besar, senang boleh tahan lama....xpe harge mahal sket dr yg kcik sbb nnt xyah dah kuar2 nk bli sabun...haaa...gtu cntohnya..

n tadi aku terpikir...knp kita x makan sekali je..banyak2...pastu xyah makan da utk 2 3 ari...haha..
motifnye aku pk gtu sbb skang ni aku tgh agak hampir sengkek...duit makin kurang..
kalo ni tgh bulan xpe gk, ni awal bulan ag...adoii...

so, aku bercadang nk tuka gaya aku membeli belah....
memandangkan duit pn agak2 ade je, so...
aku nak bli brg2 yg kcik, murah n yg agak2 bleh guna smpai aku dpt duet next month..
haaaa..bijak x...

knp aku wt cmni?
sbb kalau smpai duet yg aku ade neyh abeh tuk bli brg2 yg utk jgka masa pnjang tu, utk jgka masa pendek ni, aku nk makan ape??

haaa....x sia2 aku memerah tube ubat gigi td smbil memerah otak..hahahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...