Khamis, 20 Januari 2011

mencinta + dicintai = duniawi

assalamualaikum..

wink wink

ISL da mule betambah banyak..
laporan...refleksi...
lagu kanak-kanak...
tapi, ade lagi yang bertambah...
haa, n3 pasal chenta dalam blog aku ni...

chop chop
bukan aku nak galakkan korang sume ni bechenta...
aku cume tuleh je ape yg aku rase nk tuleh..
sebab ape?
sebab blog ni kan blog aku...
hahahaa

actually, aku xnak tuleh pasal chenta pn..
haha..
ok...sila baca dengan hati, jiwa, minda n mata yang terbuka...

sejak kbelakangan ni...
ramai da kgkawan aku yg bjinak2 bmesra2 dgn dunia penulisan blog..
knp, aku pn x sure..
mayb senang kot nak meluahkan perasaan + maki hamun + tergedik2
kat blog ni..hha

aku sendiri..da bermacam bende aku pampangkan kt sni..
bukan la nak sangat org baca tp cume nk kasi keluar itu prasaan marah ka,
geram ka, suka ka, cinta ka, benci ka, x puas hati ka...haaaa

at least,bile da terkuo kt sni,
xyah dah penat2 cari orang nk luahkan psaan nieyhh..
biasela manusia..

kadang2 nk sedih...kejap2 plak gembira...
pastu kang x pasal2 nak marah...
fitrah manusia la tu...

kang agak2 pras berchenta...
tuleh je kt sni...
agak2 ase bengkek je ngn orang,
maki hamun la kt sni...
agak2 ade crush..
citer smbil tersonyum2 la kt sni..
hahhahhaaa..

tu sume aku punye tebiat...
bia, orang kenal aku cmne...
pandangla aku dari pelbagai sisi...
kerana sesungguhnya aku adalah manusia biasa...
ade kekurangan n ade kelebihan..
kekurangan itu mungkin kelebihan..
kelebihan itu mungkin kekurangan...

aku ade empati, simpati,
kadang2 aku anta telepati,
dan..
kadang2 aku kejam, seram,suram,
mungkin kadang2 aku garang macam beruang,
atau aku ceria mcm burung kakak tua,
kadang2 jugak aku sedih nak nangeh..





tu sume aku...
n mgkin jugak korang...
sebab kita manusia...
sama...

chechaq shoutout: aku dilanda masalah yang x dapat dknal pasti ag...hahahaa..aiyokkk..apakah itu...
n aku dah jumpe ape yg aku cari selama beberapa ribu jam ni...hahahha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...