Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Ahad, 16 Januari 2011

vandalisme!!!

assalamualaikum.....
aku da dengan jayanye membuat satu vandalisme kt dinding bilik aku...cantek ape..hahahaha
tenang gile aku cakap dok kt bilik aku ni....ade bunga, ade burung n rumahnye, n ade rama2..haha..
da macam taman da...







aku terpakse gune incik rabbit aku ni as the model sbb dia x pnah d snap cntek2 gni pn...sekian lama jadi peneman siang dan malam, ni satu cara aku appreciate dia..kan incik rabbit??

incik rabbit ni pn pandai jgak rupenye posing...dia x la fotogenik sgt tp tgk gaya sempoi dia tu...macamne la aku x jatoh chenta kt dia....


chechaq shoutout:- harap2 warden x kisah dgn kegiatan vandalisme aku ni..^_^

1 ulasan:

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters