Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Ahad, 1 Mei 2011

ada di mana2

assalamualaikum..jawab la...^_^

hai...happy labor day all...

sekarang musim hujan...
mesti banyak cendawan tumbuh kan...

dan aku n korang jugak tau..
vlogger pun tumbuh macam cendawan sekarang...
owh...ayat lebih sesuai- vlogger muncul macam cendawan sekarang....[??]

tadi aku baru je tengok balik video2 inianwarhadi, matluthfi90, maccaboyz91, afiqsays, shortnap a.k.a maria elena..
terbaru aku tengok shahrincool, kyopropaganda n mentolpecah..
ada yang dah lama buat vlogger ni tapi aku je baru jumpe..haha
x payah aku bagi link pun kan..
korang mesti dah pernah terjah dorang ni...
ada sesetengah vid dorang yang nyampah..
ada sesetengah vid dorang yang tengok banyak kali pun boleh gelak guling2..

kesimpulannya disini,
dorang bukan buat vid merepek tapi ada info yg nk dsampaikan..
ada terselit ilmu sebalik cakap2 dorang..

apa pulak motif aku tulis n3 ni?
n3 pasal dorang...
nak cakap..nternet tengah laju...
maklumla awal bulan...
bband zero usage lagi..hahahaha

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters