Ahad, 1 Mei 2011

ada di mana2

assalamualaikum..jawab la...^_^

hai...happy labor day all...

sekarang musim hujan...
mesti banyak cendawan tumbuh kan...

dan aku n korang jugak tau..
vlogger pun tumbuh macam cendawan sekarang...
owh...ayat lebih sesuai- vlogger muncul macam cendawan sekarang....[??]

tadi aku baru je tengok balik video2 inianwarhadi, matluthfi90, maccaboyz91, afiqsays, shortnap a.k.a maria elena..
terbaru aku tengok shahrincool, kyopropaganda n mentolpecah..
ada yang dah lama buat vlogger ni tapi aku je baru jumpe..haha
x payah aku bagi link pun kan..
korang mesti dah pernah terjah dorang ni...
ada sesetengah vid dorang yang nyampah..
ada sesetengah vid dorang yang tengok banyak kali pun boleh gelak guling2..

kesimpulannya disini,
dorang bukan buat vid merepek tapi ada info yg nk dsampaikan..
ada terselit ilmu sebalik cakap2 dorang..

apa pulak motif aku tulis n3 ni?
n3 pasal dorang...
nak cakap..nternet tengah laju...
maklumla awal bulan...
bband zero usage lagi..hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...