Khamis, 26 Mei 2011

sesi masak memasak


assalamualaikum..

alhamdulillah
exam selesai sudah
boleh hoyehh2 laaa

pendapat aku untuk exam sem ni..
hmm...agak 'seronok'...
sebab dapat banyak pengalaman menggoreng...
bak kata kengkawan aku...
sudip ade..kuali ade...
goreng la kite...
hangus x hangus...
hhahaaaa...
punyela dasyat tahap gajah aku menggoreng..
huhh..
memang kbkk sungguh..
paper falsafah dan pendidikan d malaysia..
goreng mula2...agak2 kurang masak d dalam n hangit d luar...
paper kdua, perkembangan kanak-kanak..
bahan-bahan macam cukup...
cuma skil je kot kureng sikit..
hasil gorengan...boley tahan...
paper ktiga, asas pendidikan awal kanak-kanak
pun bahan-bahan boley tahan cukup...
tinggal tambah perisa n skil still kureng n perlu d gilap.wahaha
masa ni skil lebih banyak ke arah seorang pelajar law..haha
menghafal akta segala bagai...
hasil gorengan, entah..kurang pasti..
tak sempat nak rasa sangat sebab konon bz mengumpul bahan2 gorengan untuk paper last..
pengajian kurikulum dan model prasekolah..
perghh...kucarkacir hidup aku..
sampai pening2 la kepala..
hasil gorengan akhir ni...
malas aku nak cakap...
ni la satu2nya paper yg aku tinggalkan kosong pada soklan subjektif..
kat soklan no 4(b)..
giler perktaan circle time pun x penah tengok dalam nota..
macamanala konon nak goreng..
kosong la dia...walaupun miss dah pesan jgn tinggal kosong...=(

itu la serba sebanyak hal-hal gorengan aku sepanjang 4 hari..
xpe...pelan2..hahahaa
woi..nak pelan2 ape..dah abes pun...

^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...