Khamis, 19 Mei 2011

padan lah muka sendiri

assalamualaikum..

hassan langgulung ke,..
maria montessori ke..
falsafah dan pendidikan di malaysia..
huhhhh...

ini soal masa depan tau...bukan hal main-main...
aku x main-main..
tapi tadi aku main jawab je..
menggunakan kemahiran berfikir yang ada..
asal logik...tulis je..

nak harap fakta?
mana nak datang fakta kalau lain yang dibaca lain yang keluar...
keluar la fakta ciptaan aku sendiri..

so. moral of the story?
carilah ilmu serata dunia..
maksud aku, cari pelbagai sumber..
jangan terhad dengan satu atau dua maklumat je..
nanti kechiwaaa...

oke..mari memadankan muka aku...=_="

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...