Khamis, 12 Mei 2011

think twice but never twist your head..

assalamualaikum..

apa kejadahnya entry macam ni wujud?
hahahaha....
sekarang study week...
tapi aku perlukan mood untuk study..
owh tolong la jangan paksa atau cuba untuk pelawa aku study tyme aku tengah xde mood..
kalo nasib korang baik, mungkin aku akan join..
tapi kalau x, memangla kene mencik ngan aku..
sorry..aku ni ,manusia yang ada pelbagai mood yang orang susah nak kenalpasti..


minggu depan dah exam...
sudahkah aku bersedia?
jawapannya sudah tentu tidak...
TOLONG bagi aku semangat...
bagi aku keEXCITEDan untuk bukan buku n study..

sejujurnya...
aku tengah gila x sabar nak balik sekarang..
tiap2 malam dah dok termimpi2 family kat semenanjung....
"heklehh ko ni...baru setengah tahun x balik..."

memangla...ce ko cuba xyah balik rumah jumpe mak ayah family pakwe..ehh...
haa...setakat calling2...x beshh...
kita nak kan eye contact..face to face...haha

sekarang masing2 sibuk nak urus event sem depan..
30 jun kitorang ada event besar..
melibatkan orang luar...
dan lebih 75 kanak-kanak...
camne tuh nak handle?
aku ni kadang2 kalo lame tengok perangai budak2 ni..
boleh mengundang rasa nak termuntah...
pening dengan kerenah dorang..

aku harap...
dan korang DOAKANla aku dan kawan2...
supaya dapat buat yang sehabis baik untuk exam ni...

tengok...aku blurr ni tengah padang...
cuba dselamatkan oleh rumet...
hahahahaa...*drama semata-mata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...