Selasa, 3 Mei 2011

boleh? ya boleh!!!

assalamualaikum..

alhamdulillah,.jari masih mampu menekan butang2 petak lappy ni...[yela..mne ade yang bulat =_="]

aku nak tanya korang,
optimis dan pesimis,,
yang mana selalu ada pada korang?

untuk aku..dua2 ada..depends on situation..
tapi aku lebih memilih pesimis bila berkaitan kebolehan diri..
kenapa? sebab aku x yakin..
dan aku selalu memikirkan pandangan orang sekeliling..

hei, go to highway la dengan semua pandangan orang..
kenapa mesti memikirkan orang lain lebih dari diri sendiri?
ya, itu soalan yang patut dtanya pada diri sendiri..
dan aku sedang cuba untuk meng optimis kan minda..
ya, aku boleh..

mereka akan berhenti berkata dan mengata apabila kita jatuh saja..
kerana saat itu mereka sedang galak mentertawakan kita..
jadi teruslah mencuba untuk terus kekal berdiri..
dan andainya jatuh jua, teruskan walaupun dengan merangkak..
kerana dengan permulaan yang lemah itu dan ianya nampak sedikit..
tapi itulah permulaan untuk kita bertatih dan terus berlari..


kenapa aku jadi sangat skema macam ni malam2 bute ni..
owh..aku masih normal..
tidak tension..
tidak jugak depression..
cuma aku rasa perlu aku katakan ini..
saya boleh!!!
hahahahaaaa...
[untuk ape?? x betol hape?]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...