Sabtu, 21 Mei 2011

to love is to loose

assalamualaikum..

mencintai x semestinya memiliki...
memiliki x semestinya selamanya...

kakak aku cakap...
to love is to loose...
betol ke?

ye..kalau kau berani memiliki...maknanya kau juga mesti berani kehilangan...
bukan ke bertemu itu pasangannya berpisah...
macam aku dan kau..
kita bertemu dan bila sampai masa pasti kita akan berpisah..
jangan sedih dengan perpisahan..
jika ditakdirkan kita untuk bertemu..
maka kita akan bertemu juga nanti...

^_^

setiap pertemuan telah tertulis akan ada perpisahan..
ye..aku bertemu dengan exam..dan pasti aku akan berpisah dengan exam ni...^^

[tiba2 lagu jiwang zaman dahulu kala bernyanyi riang dalam otak aku]
owh..dah sampai masa aku warnai percintaan aku dengan exam...
wish me luck!! sayang korang!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...