Sabtu, 28 Mei 2011

berdebar-debar jantungku~

assalamualaikum...

nak balik dah...nak berdebar apenye?

yela berdebar...dengar pengalaman2 dasyat kengkawan yg dah balik dulu sebelum aku...
flight begegar la...aku x moo...
huaaa..takut...
Ya Allah..semoga cuaca malam ni d atas sana baik2 saja...

haaa...adikadik yang sekolah...
dah plan percutian??
hahaaaa
xyahla over the top sangat rancang tu...
study ye cuti2 ni..
nanti bukak sekolah, boley score A..[haha..pe kaitan?]

oke lah....sorry all kalau pasni x dapat atau susah nk balas kunjungan n membalas kebaikan korang memfollow aku...
tenet kat rumah sangat tenat...
tapi xpe...lepas 3 minggu bercuti, aku kembali..huahuaaa[bajet macam ade orang ternanti2 aku je]
watever la kn...
janji aku happy..korang pun happy...

daaaa....
wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...