Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Sabtu, 28 Mei 2011

berdebar-debar jantungku~

assalamualaikum...

nak balik dah...nak berdebar apenye?

yela berdebar...dengar pengalaman2 dasyat kengkawan yg dah balik dulu sebelum aku...
flight begegar la...aku x moo...
huaaa..takut...
Ya Allah..semoga cuaca malam ni d atas sana baik2 saja...

haaa...adikadik yang sekolah...
dah plan percutian??
hahaaaa
xyahla over the top sangat rancang tu...
study ye cuti2 ni..
nanti bukak sekolah, boley score A..[haha..pe kaitan?]

oke lah....sorry all kalau pasni x dapat atau susah nk balas kunjungan n membalas kebaikan korang memfollow aku...
tenet kat rumah sangat tenat...
tapi xpe...lepas 3 minggu bercuti, aku kembali..huahuaaa[bajet macam ade orang ternanti2 aku je]
watever la kn...
janji aku happy..korang pun happy...

daaaa....
wassalam

0 comments:

Catat Ulasan

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters