Jumaat, 20 Mei 2011

berkurun lamanya

assalamualaikum..


gambar ape tu??
haha..tu pencil case aku..
ye..sume stationary aku sumbat sane..bband pun kadang aku muatkan jugak dalam tu..

mende jalur2 tu aku beli since form 4..
x tukar2 sampai sekarang..
tu la yg aku bawak masa spm..
tu la yg aku guna masa ujian medsi upsi..
tu la aku bawak masa interview ipg..
n tu la jugak sekarang aku guna kat ipg ni..

kenapa aku x tukar yg baru?
sebab aku x de nafsu nak beli yang baru..
bukan x chantek pencil case skang..
cuma aku rasa buang duit n xde guna..
yang aku ada tu pun ok lagi..
bia la kecik ke..apa ke..

buat apa beli pencil case besar2 tapi ilmu yang aku dapat sikit..
lebih baik kecik tapi ilmu yg aku dapat banyak..
even bawak ketas sehelai n pen sebatang pun kita dah boleh dapat macam2 ilmu tau..
haaaa...

[aku rasa mende ni ade sentimental value..]
hahahaa...

kenapa tiba2 aku isukan bekas pensil ni..
aku pun x pasti..


'hakuna matata'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...