Khamis, 19 Mei 2011

takziah.

assalamualaikum..
terus terang aku cakap..
aku x minat nak dengar berita kematian..
x kisah la..aku kenal atau tidak..
hati aku automatik syahdu..

hari ni..oww..kejap tadi..
kat fb, en tubelawak gtau yg owner blog telordibasuh dah pulang ke rahmatullah..
aku x kenal pun arwah..
pernah datang blog arwah sekali dua je..

tapi siyes aku syahdu..
arwah muda lagi..

tadi aku g kt blog arwah..
tengok about owner telordibasuh..
part yg job tu...adehh...
tambah syahdu aku..

ye..ajal tu xkan kenal usia..
bila2 dia boleh datang menjemput...
bersediakah kita?
bersediakah aku?

takziah kpd family arwah..
al-fatihah utk arwah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...