Selasa, 3 Mei 2011

aku benci la

assalamualaikum..

hahh...
aku tade mood tengok blog ni...
nape ntah...mungkin semalam terlalu gembira layan vlog mentolpecah..
jadi hari xde dah kegembiraan..haha

tapi..
aku sekuat hati mengumpul tenaga untuk bajet kool..
bajet kool kat sape?
kat pakcik azlan..
apasal la aku rasa macam nak cari pasal dengan dia 2 3 hari ni..

aku rindu nak gaduh ngan dia mungkin..
tapi kenapala dia tu penyabar sangat..
aku pulak yang separuh mati berusaha pancing kemarahan dia..
last2, aku yang bengang sendiri..

arghh!!!!!!
awak, jom kita gaduh..
saya balik nnt baru kita bebaik ea..
tu pun kalo mak saya suh saya bebaik ngan awak..
kalo x, kita gado la lame lagi
owyeah?
heeee...

hahahahaaa..
aku ter emo lebih la hari ni...
nape ntah...semua aku buat semua aku rase x kena..


stress relief?
hopefully...

Tiada ulasan:

TTC JOURNEY~1ST APPOINTMENT LPPKN KL + HSG KPJ Klang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Si Cantik Si Kacak.. Ok. Lama nak share sebenarnya pasal appointment LPPKN tapi asyik lupa. 😂😂 Sa...