Taman hati yang dulunya berseri dikelilingi bunga mewangi, kini semakin kering, semakin layu, semakin mati... tiada gunanya mentari bersinar jika duri berhutan, tiada gunanya air mengalir jika rumput mengemis.. dan apabila bah melanda, rosaklah segalanya... Namun mungkinkah pelangi berseri di sebalik gunung yang sunyi??

Ahad, 1 Mei 2011

pengikut = follower

assalamualaikum..jawab la...^_^

otak belum 100% ada di sini...
hahahaaaa....
berapa kali nak ulang perkataan ni ea..--> sakit badan..
bia la...kalo korang x suka aku bebel, klik je x kat atas tu...

tapi sebelum tu,
aku nak hebahkan satu berita hangat n top masa kini..
hahahhhaaaa

mungkin hari ni hari bertuah aku...
pagi tadi dapat tamatkan cooking academy...

tengahari pulak dapat award...
tu aku da gam kat tepi tu...
nampak?nampak?
x nampak means korang kene tambah lagi dua mata..hehe
terima kasih daun keladi ye encik pemberi award..

kenapa sekarang baru cakap terima kasih?
tadi aku blur...baru bangun tido.....hohoo
ehh, lupe nak gtau apasal aku dapat award tu..
sebab aku ni follower dia yg keberapa ntah x p tengok..
yang aku tau aku tersekelompok dengan 43 follower dia selepas follower dia yg ke-200..
paham x?

ni khas utk pemberi award..
aku kasi dia gambo bunge2 spesel...hohooo
konon2 la ni adiah sebab hang jadi follower ke-31 si chechaq..hahahahahahha
gurau2....


bunge2 purple ni aku import khas dari kundasang...
bukan sekuntum...berkuntum2 tu...
haha

2 ulasan:

  1. Haha, hajat hati nak bagi award kat follower ke-200. Tapi terlupa, tau-tau dah terlebih 200.
    Sebab tuh award nih pelik sikit.

    Btw, thanks sbb buat entry ni >____<

    BalasPadam
  2. rezeki kitorg la tu..hehe
    welcome..^_^

    BalasPadam

four things come not back. the spoken word, the sped arrow, the past life, and the neglected opportunity.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free Counters